2009. szeptember 7., hétfő

Budapesti Buzideminstráció 2009

Mi a kérdés? Illetékes Bajtárs kommentárja:
Igen bajtársak én egy militáns nemzeti bajtárs vagyok. Nem kell nekem a világ baja, elég csak a magamé meg nemzetemé. Szeretem a fegyvereket, úgy mint szó, pénz ám a marokfegyvereket se vetem meg. Az idei buzidemonstrációról csak annyit mondhatok hivatalosan: Aki mások zavarása nélkül éli ki ferde hajlamait, az legyen "meleg" állampolgár. Ám aki ezzel demonstrál és tüntet az idegen érdekeket szolgáló buzi erőszakos köcsög. Ott a helye, ahol ez "elfogadott". Nálunk például zárt helyeken. Például börtönben. Fogvatartott bajtársaink választékbővítés címén szeretettel várják őket. A menet legbiztonságosabb és legtöbb szeretettel körülvett helye a börtöneink. A fogvatartottak nagy szeretettel várják a következő menetet amit hatalmas társadalmi egyetértés követne. Ezt egy folyamatos felmérésre alapozom, amit a gójok, a parasztok (gádzsók), a lerasszistázottak, lefasisztázottak köreiben tapasztalok.
Van még kérdés Bajtársak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése