2011. június 17., péntek

EX MUNKÁSŐR levelezőlista

A mai nappal létrehoztam az EX MUNKÁSŐR levelezőlistát. Az első levelezőlistámat 1999.04.02-én hoztam létre, akkor ingatlanosoknak. A levelezőlisták kezelésében így lassan 12 éves tapasztalatom van. 
Ezt a levelező listát kizárólag volt munkásőröknek hoztam létre, egy sorsközösségnek, kapcsolattartás, tapasztalatcsere és érdekvédelem céljából. A lista moderált. 
Címe: http://groups.google.com/group/exmunkasor
Javaslom a volt "elvtársaknak" a bajtárs megszólítást a listán, tekintve hogy a Munkásőrség megszüntetése időszakában többünknek - amerikai mintára - a Magyar Nemzeti Gárdává történő alakulás volt a jövőképe, melyben a bajtárs megszólítás lehetett volna a "helyes megszólítás". A lista létrehozásával egyébiránt a volt munkásőrök becsületének a helyreállítása is célom, amelynek már hangot adtam, egyfelől ezen a Blogon, másfelől az RTL Klub XXI. század műsorában.
T. Kun László Géza ( Tilk László Géza, anno MOP ELFO beruházási alosztályvezető) "illetékes bajtárs" :)




1 megjegyzés:

  1. Kedves Laci komám, azaz, ahogyan magunkat annak idején 1977-ben hívtuk: "fizetett forradalmár" bajtárs! Te voltál az elődöm, a Bp.-i KAFÉV-nál. Emlékszel? 36 év óta nem tudtam Rólad, most felfedeztem egypár videódat, írásodat, amelyeket elolvasva, azt kell mondanom, hogy nem változtál. (na jó, öregedtél!). Én is. Ha nem dehonesztáló, akkor szívesen csevegnék Veled ennyi idő után.

    VálaszTörlés